close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי שיחת ועידה

מערכת שורשא אב, תשעה17/07/2015

שיחות הועידה יכולות להיות יעילות מאד והן משמשות פעמים רבות משרדים שונים או במתן שירות בו יש לערב מספר אנשי מקצוע

תגיות:
שיחת ועידה היא שיחה אשר מתקיימת בין מספר אנשים כאשר ייתכן וחלק מהנוכחים בשיחה רק שומעים את הצדדים האחרים ולא יכולים לקחת חלק פעיל בה. שיחות הועידה יכולות להיות יעילות מאד והן משמשות פעמים רבות משרדים שונים או במתן שירות בו יש לערב מספר אנשי מקצוע. השירות עצמו יעיל מאד ויכול להתבצע בקלות בזכות מערכות מתקדמות. אם גם לכם יש צורך בביצוע שיחת ועידה בוודאי אתם מחפשים אחר המערכות הפשוטות ביותר להפעלה ומערכות זולות לתפעול.

שיחת ועידה- לדבר בקלות כולם יחד
הסיבה ש"שיחת ועידה" נקראת בשם זה היא שניתן לנהל ישיבות וועידות והכל דרך שיחה, מבלי להיות נוכחים באותו החדר. ברגע שמערכת ההפעלה של השיחות היא פשוטה ונוחה, היעילות עצמה עולה. השיחות יכולות להתקיים בין עובדים שונים במחלקות באותו ארגון, היא יכולה להתקיים בין אנשים אשר נמצאים במרחק רב זה מזה ויכולה להיות בין לקוח לבין מחלקות שונות בארגון. המטרה היא שכולם יוכלו לדבר בקלות, ללא הפרעה וביעילות.

עלויות המערכת
רגע לפני שמסתכלים על העלויות השונות של השיחות, יש להסתכל על היתרונות הרבים שהיא מביאה. המערכת מביאה איתה יכולת ניהול ברמה גבוהה הרבה יותר, יכולת לבצע שיחות בינלאומיות תוך ביצוע סיעור מוחין זה עם זה וכן יכולת לתת שירות טוב יותר ללקוחות. כמובן, ברגע שמבינים את כל התועלות אשר מביאה איתה המערכת של שיחת ועידה, העלויות שלה נראות קטנות מאד. העלויות של המערכת אינן גבוהות כך או אחרת והיתרונות שלה רבות כל כך ששימוש נכון יכול להוביל ליעילות והתייעלות.

שימושים נוספים
היום ניתן למצוא מערכות תקשורת שונות כולל מערכות אשר מאפשרות לבצע שיחת ועידה בין גורמים שונים בארגון או בחברה. עם זאת, ניתן לשים לב כי ישנן חברות אשר מאפשרות להוסיף שימושים נוספים במערכות. אחד השימושים הוא יכולת הקלטת שיחות. ההקלטה יכולה להיות יעילה מאד כאשר נותנים שירות ללקוחות החברה ורוצים להקליט את הדברים שנאמרו בדרך והיא יכולה להיות יעילה מאד גם כאשר מבצעים פגישה טלפונית בין אנשים שונים בארגון כשכל אחד מעלה רעיונות או דעות ויש רצון לשמור את כל המידע שנאמר. ההקלטה היא כמו ארכיון שניתן להשתמש בו בשלבים מאוחרים יותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה